تودیع و معارفه مدیر جدید جامعه الزهرا (س)

در مراسمی خانم برقعی به عنوان مدیر جدید جامعه الزهرا (س) معرفی و از خدمات حجت الاسلام مدنی تکریم و تجلیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیت الله مقتدایی رییس شورای سیاست گذاری حوزه‌های علمیه خواهران در این مراسم تشکیل اتاق فکر و تلاش برای رشد و بالندگی علمی، پژوهشی بر اساس برنامه ریزی‌ها را مورد توجه قرار داد و ابراز امیدواری کرد که در مدیریت جدید و حضور یکی از بانوان فرهیخته و متدین، قدم‌های مبارکی برداشته شود.

خانم برقعی مدیر جدید مرکز حوزوی جامعه الزهرا نیز حسن تعامل با دیگر حوزه‌های علمیه، پاسخگویی به نیاز‌های روز جامعه، تلاش در تمام ساحت‌های علمی، پژوهشی و تبلیغی براساس بیانیه گام دوم انقلاب از مهمترین موضوعاتی است که در مدیریت جدید پیگیری خواهد شد.

سرکار خانم زهره برقعی رئیس پردیس خواهران دانشگاه قم و معاون خواهران دانشگاه قم دارای دکترای فلسفه طبیقی از دانشگاه تربیت مدرس و دانش آموخته و استاد حوزه علمیه است.

همچنین حجت الاسلام مدنی مدیر سابق نیز گزارشی از فعالیت‌های این مرکز در ۴ سال گذشته به ویژه در دوره تربیت محقق، مبلغ و پاسخگویی به مسائل شرعی و نیاز‌های دینی و مذهبی جامعه ارائه کرد و گفت: در این مدت ۳۰ عنوان کتاب جدید تالیف و و رشته‌های جدیدی ایجاد شده است.

حوزه علمیه جامعه الزهرا (س) بزرگترین مرکز آموزشی خواهران است که در سال ۶۳ تاسیس شد و هم اکنون ۲۰ هزار طلبه ایرانی و هزار طلبه غیر ایرانی به صورت حضوری و غیر حضوری تحصیل می‌کنند و ۵۰ هزار نفر نیز از این مرکز فارغ التحصیل شده اند.

انتهی پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار