نوذری گفت:عملکرد حوزه کارآفرینی کمیته امداد و ایجاد بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ شغل برای نیازمندان استان ایلام در سال گذشته توسط این نهاد و جذب ۹۹ درصدی اعتبارات این نهاد قابل تقدیر و ستایش است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، نوذری استاندار ایلام  در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ایلام  گفت: از آنجایی که بانک‌های عامل استان نقش مهمی در تحقق برنامه‌های اشتغال زایی کمیته امداد دارند انتظار داریم این بانک‌ها امسال همچنان همکاری لازم را داشته باشند.

او نظارت بر اجرای طرح‌های اشتغال زایی را یکی از ابزار‌های لازم برای موفقیت این طرح‌ها عنوان کرد و افزود: از کمیته امداد که بیشترین طرح‌های اشتغال زایی را ایجاد کرده است انتظار داریم که این نظارت‌ها همانند سال‌های گذشته استمرار داشته باشند و بیشترین تدثیرگذاری را در کارآفرینی داشته باشند.

استاندار ایلام در ادامه با عنوان اینکه تولید مهم‌ترین رکن توسعه در هر کشور به حساب می‌آید بیان کرد: هدف ما این است که در استان ایلام با مانع زدایی فرایند تولید، گام‌های مهمی در زمینه رونق تولید و اشتغال در این استان برداشته شود.

او با بیان اینکه در زمینه تولید، توسعه مشاغل خانگی نقش بسیار مهمی دارند تصریح کرد:امروزه در بیشتر کشور‌های جهان بر روی مقوله مشاغل خانگی تمرکز بیشتری صورت می‌گیرد و با سرمایه گذاری در این زمینه اقتصاد این کشور‌ها به شکوفایی رسیده است.

نوذری گردشگری را یکی از مهم‌ترین پتانسیل‌های استان ایلام در زمینه توسعه عنوان کرد و گفت: در این زمینه در استان ایلام ظرفیت‌های بسیار مهمی وجود دارد و با اینکه در دو سال اخیر کرونا ضرر‌های بسیاری به صنعت گردشگری در کشور و استان ایلام وارد کرده است با این حال انتظار می‌رود گام‌های بلندتری در زمینه توسعه گردشگری در استان ایلام برداشته شود.

انتهای پیام/ د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.