مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از بهره برداری مدرسه ۶ کلاسه خیرساز مسکن مهر در شهر منوجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان امروز در حاشیه برگزاری آیین افتتاح پروژه آموزشی در شهر منوجان گفت: پروژه مدرسه ۶ کلاسه منوجان با ساختمانی ایمن و استاندارد از جمله ۲۰ پروژه تعهد شده موسسه خیریه مهر گیتی است که با مشارکت این موسسه و به همت بانیان خیر جمعیت امام‌علی (ع) در یکی محروم‌ترین مناطق کشور امروز افتتاح شد.

واعظی نژاد تصریح کرد: مدرسه خیرساز با ۶ کلاس درس و ۷۶۰ مترمربع زیربنای آموزشی، ۱۵۵ متر طول حصارکشی و هزار متر مربع محوطه سازی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال ساخته شده که از این مقدار اعتبار خیرین نیکوکار ۱۰ میلیارد ریال است.

او با اشاره به اینکه این طرح از پروژه‌های نیمه تمام نوسازی مدارس بود، افزود: شهرستان منوجان از محروم‌ترین مناطق کشور است که امروز با بهره برداری از این مدرسه شرایط تحصیل مطلوب ۱۸۰ دانش آموز فراهم شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان بیان کرد: هفته گذشته نیز در منطقه رمشک شهرستان‌قلعه گنج یک باب واحد آموزشی ۶ کلاسه با مشارکت موسسه خیریه مهر گیتی و جمعیت امام علی (ع) به بهره برداری رسید که در ادامه افتتاح پویش کرمان دانا این پروژه‌ها تکمیل و به بهره برداری رسیدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار