همت بلند نیروگاه افق ماهشهر در تولید برق

مدیر نیروگاه افق ماهشهر از تولید بیش از ۴۷۶ هزار مگاوات ساعت برق در این نیروگاه طی ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۰ خبر داد.

فضل الله خادمی مدیر نیروگاه افق ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به نقش عمده نیروگاه در پایداری شبکه برق جنوب شرق خوزستان گفت: نیروگاه افق با تولید ۲۹۰ هزار و ۹۸۵ مگاوات ساعت برق در اردیبهشت ماه موفق شد میزان تولید ۲ ماه نخست امسال را به ۴۷۶ هزار و ۷۸۳ مگاوات ساعت برساند.

او افزود: زندگی عادی، پویایی صنایع و خدمت‌رسانی سازمان‌های عمومی را بدون برق نمی‌توان متصور شد و ما نیز سعی کردیم تا با تولید مستمر این انرژی حیاتی بتوانیم ضمن خدمت رسانی به مردم در جهت تقویت و تامین برق مورد نیاز صنایع کوشا باشیم.

خادمی اظهار داشت: با پایان یافتن تعمیرات اساسی و میان دوره‌ای این نیروگاه در ابتدای امسال، تولید این نیروگاه در اردیبهشت ماه بیش از ۱۰۰ مگاوات افزایش داشته است که مجموع این تولید در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۰، ۴۷۶ هزار و ۷۸۳ مگاوات است.

نیروگاه سیکل ترکیبی افق ماهشهر با ۴ واحد ۱۶۲ مگاواتی در کیلومتر ۱۵ جاده ماهشهر- چمران احداث شده و عملیات نگهداری، تعمیرات و بهره برداری از این نیروگاه گازی ۶۴۸ مگاواتی با تلاش متخصصان مجرب نیروگاه رامین اهواز انجام می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.