سرپرست کارگاه تهویه نیروگاه رامین اهواز از ساخت دستگاه هواساز اتاق فرمان واحد ۵ در این نیروگاه با تلاش متخصصان بومی خبر داد.

روح الله پور زرین سرپرست کارگاه تهویه نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به گرم شدن بیش از حد مجاز پانل‌های ابزار دقیقی اتاق فرمان و مشکلات ایجاد شده جهت این پانل‌ها که از حساسیت بسیاری نیز برخوردار هستند و احتمال آسیب دیدن و در نهایت تریپ واحد تولیدی نیروگاه می‌شد، کارکنان کارگاه تهویه نیروگاه رامین در قالب کار تیمی یک دستگاه هواساز را جهت خنک کاری بهتر پانل‌های مذکور طراحی، ساخت و نصب کردند.

او با اشاره به اینکه برای ساخت همه قسمت‌های دستگاه هواساز از قطعات موجود، تعمیری و بازیافتی در نیروگاه استفاده شده، اظهار داشت: همچنین ساخت و نصب این دستگاه با تلاش و همت همکاران ما باعث صرفه جویی در هزینه‌های به میزان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی شده است.

پور زرین بیان کرد: با ساخت این هواساز از صدمه های وارده به پانل‌های ابزار دقیق جلوگیری شده و تجهیزات ابزار دقیقی با شرایط و ضریب ایمنی بهتری در مدار خواهند بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.