سرمست گفت: قطع برق بدون اطلاع رسانی قبلی به علت آسیب به صنعتگران، کسبه و مردم غیر قابل پذیرش است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بهرام سرمست استاندار قم در نشست ستاد مدیریت بحران استان در سالن کرامت استانداری با اشاره به خاموشی‌های اخیر گفت: از مردم و مسئولان می‌خواهیم تا زمان پشت سر گذاشتن شرایط سخت کنونی در تولید برق، صرفه‌جویی نمایند.

استاندار قم خاموشی‌های بدون اعلام قبلی را غیر قابل قبول و سبب آسیب به اقشار مختلف مردم دانست و گفت: خاموشی‌های اخیر، خارج از مدیریت استان است، ولی ما خواستار مدیریت مستقل استان در این زمینه هستیم.

سرمست با اشاره به لزوم و ضرورت برنامه‌ریزی در مصرف برق، گفت: روشن شدن تکلیف مردم در این زمینه و اقناع افکار عمومی از وظایف مسئولان است.

او افزود: طبق مصوبه ستاد مدیریت بحران استان فعالین حوزه صنعت می‌بایست شیفت کاری خود را به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق تا ساعت ۱۴ تمام کنند؛ و فعالیت‌ها در حوزه کشاورزی نیز باید با هماهنگی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری انجام شود.

سرمست همچنین با اشاره به ضرورت عدم قطع برق بیمارستان‌ها، گفت: از معاون هماهنگی امور زائرین استانداری خواسته ایم تا مصرف برق را در مساجد و اماکن مذهبی استان را مدیریت کند.

استاندار قم  با اشاره به اینکه کاهش ساعت کاری ادارات در دستور کار نیست افزود: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری را مکلف کرده ایم تا نظارت خود را در جهت صرفه‌جویی انرژی در ادارات تشدید کند و در صورت لزوم نسبت به قطع برق ادارات پر مصرف اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
خوبه برا این مسئله به نتیجه گیری رسیدین
آخرین اخبار