فضاهای ورزشی ایستگاه های تابعه سازمان آتش نشانی شیراز ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدهادی قانع رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، گفت: افزایش فضا‌های ورزشی در ایستگاه‌های عملیاتی روند رو به رشدی را در کسب مقامات مختلف ورزشی آتش نشانان شیراز رقم زده استت.

او، بیان کرد: طی دو سال گذشته آتش نشانان شیرازی در سطح کشور و استان موفق به کسب مقامات برتر شدند و در سال‌های ۹۸ و ۹۹ آتش نشانان سازمان آتش نشانی شیراز در ۱۲ رشته ورزشی موفق به کسب ۱۶ مقام اول، ۷ مقام دوم و یازده مقام سوم در سطح کشور و استان شدند.

قانع، تصریح کرد: با توجه به میزان آمادگی جسمانی و بررسی کارگروه‌های ورزشی  آتش نشانی شیراز اولین دوره مسابقات المپیاد ورزشی در شرایط سخت کرونایی و ممنوعیت‌ها با حضور داوران در ایستگاه‌های آتش نشانی  آغاز شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، ادامه داد: این مسابقات آبان ماه ۱۳۹۹ در ایستگاه ۷ فرصت  با شرکت  ۳۵۰ نفر از همکاران در ۱۱ رشته‌ ورزشی  با انجام ۷۰۰ مسابقه  برگزار  شد که در اردیبهشت ۱۴۰۰ با قهرمانی ایستگاه ۷ فرصت شیرازی و نائب قهرمانی ایستگاه ۱۷ و کسب مقام سوم ایستگاه ۳ ماذون قشقایی به پایان رسید.

او، افزود: ایجاد مهارت، دقت و افزایش سرعت عمل، بالا بردن توان عملیاتی و افزایش اعتماد عمومی به توانمندی آتش نشانان، تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات از اهداف این المپیاد بود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار