رئیس اداره امور عشایر رامهرمز از توزیع ۵۴ دستگاه پنل خورشیدی بین عشایر کوچرو منطقه ییلاقی گندمکار خبر داد.

وحید نیک روان رئیس اداره امور عشایر رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۵۴ دستگاه پنل خورشیدی به منظور تأمین برق عشایر کوچرو در منطقه ییلاقی گندمکار، سرحد، سیروک و سرقوچ توزیع شد.

او با بیان اینکه توزیع این تعداد پنل خورشیدی در اولین مرحله توزیع و تحت نظر اداره برق شهرستان به عشایر تعلق گرفت، افزود: این دستگاه‌ها با پیگیری و حضور ابراهیم متینیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، بهاروند فرماندار و مسئولان اداره‌های مربوطه و با همکاری شبکه توزیع برق شهرستان تحویل عشایر داده شد ند.

نیک روان با بیان اینکه مابقی پنل‌های خورشیدی نیز در روز‌های آینده تحویل عشایر خواهند شد، اظهار داشت: روشنایی محل سکونت، تامین برق، شارژ گوشی تلفن همراه و حفظ محیط زیست از مزایای استفاده از این تجهیزات و انرژی پاک به شمار می‌روند.

رئیس اداره امور عشایر رامهرمز بیان کرد: با توجه به اینکه ترغیب و تشویق عشایر در استفاده از پنل خورشیدی در جلوگیری از تخریب جنگل و مصرف چوب در مصارف خانگی نقش بسزایی دارد، به همین دلیل باید با همکاری اداره‌ها تامین آن‌ها برای همه عشایر در دستورکار قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.