جنبش النجباء عراق با تبریک پیروزی مقاومت فلسطین اعلام کرد صهیونیست‌ها دیگر در سرزمینی که اشغال کرده اند، امنیت ندارند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی جنبش النجباء، نصر الشمری، سخنگوی رسمی جنبش النجباء تاکید کرد مقاومت به همگان ثابت کرد رژیم صهیونیستی مانند بادکنکی توخالی است و ساخته و پرداخته رسانه‌های دروغین است.

او در توئیتی افزود: برای اولین بار در معادله درگیری با رژیم صهیونیستی مقاومت فلسطین این رژیم را به تسلیم شدن مجبور کرد و آن را با اراده سلاح خود به زمین زد.

الشمری در پایان توئیت خود نوشت: بر شما مبارک باد ‌ای قهرمانان، پیروزی‌ها یکی پس از دیگری حاصل می‌شود و زمان پیروزی‌ها فرا رسیده است.

اکرم الکعبی، دبیر کل جنبش النجباء نیز در توئیتی هشدار داد: اسرائیلی‌ها دیگر در خاک اشغال شده فلسطین، هیچ جا و امنیتی ندارند و مقاومت عراق منتظر یک رویارویی بزرگ است. این پیروزی افتخارآمیز بر مردم فلسطین و همه آزادگان جهان و مقاومت اسلامی و هر کسی که از آن حمایت کرد، مبارک باشد و اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر به تجاوز روی آورد باز هم در برابر آن مقاومت خواهد شد.

او افزود: شهرک نشینان غاصب که استکبار آن‌ها را از کشور‌های غربی آورده تا در سرزمینی زندگی کنند که وطن آن‌ها نیست و در این سرزمین به ظلم و کشتار اقدام می‌کنند، بدانند که دیر یا زود باید بیرون بروند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار