الحشدالشعبی با تأکید بر اینکه داعش موفق نخواهد شد تا در عراق جای پا ایجاد کند، شهادت یکی از فرماندهان پلیس مرکزی عراق در کرکوک را تسلیت گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از موازین نیوز، سازمان بسیج مردمی عراق (الحشدالشعبی) ضمن تسلیت شهادت ایهاب الشمری، فرمانده گروه مهندسی تیپ ۲۰ پلیس مرکزی این کشور تأکید کرد که گروه تروریستی داعش موفق نخواهد شد تا در عراق برای خود جای پا ایجاد کند.

الحشدالشعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در کمال تأسف و اندوه و تسلیم بودن در برابر قضای الهی، خبر شهادت سرتیب ایهاب زیدان خلف ردام الشمری، فرمانده گروه مهندسی تیپ ۲۰ پلیس مرکزی هنگام عملیات بازرسی و پاکسازی وادی الشای در استان کرکوک را دریافت کردیم.»

این بیانیه می‌افزاید: «به همین مناسبت، مراتب تسلیت و تعزیت خود را به خانواده این شهید شجاع تسلیت می‌گوییم و از خدای متعال می‌خواهیم تا ایشان را در بهشت برین جای داده و به خانواده شهید صبر جزیل عطا فرماید.»

الحشدالشعبی تأکید کرد: «به فضل هماهنگی و همکاری عالی میان نیرو‌های امنیتی و الحشدالشعبی برای از بین بردن تروریسم و عناصر آن، بقایای گروه تروریستی داعش، هرگز اجازه نخواهند یافت تا در ذره‌ای از خاک عراق برای خود جای پا پیدا کنند.»

امروز پنجشنبه گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد که ایهاب الشمری، فرمانده گروه مهندسی تیپ ۲۰ پلیس مرکزی طی عملیات تفتیش و پاکسازی در استان کرکوک به شهادت رسید.

در بیانیه گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق آمده است: «همچنان خون قهرمانان شجاع در نیرو‌های امنیتی، خاک وطن را آبیاری می‌کند. امروز در کمال تاسف شهادت ایهاب الشمری فرمانده گروه مهندسی تیپ ۲۰ پلیس مرکزی را اعلام می‌کنیم.»

این بیانیه توضیح داد: «ایهاب الشمری در عملیات بازرسی و پاکسازی در وادی الشای در استان کرکوک اتفاق افتاده است. خداوند روح شهید را قرین رحمت خود قرار دهد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار