زمینه آزادسازی ۱۰ زندانی در مهاباد فراهم شد

رئیس زندان مهاباد از فراهم شدن زمینه آزادسازی ۱۰ زندانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، داریوش بخشی رئیس زندان شهرستان مهاباد گفت: با مشارکت و همت خیران در جشن گلریزان امسال، زمینه آزادسازی ۱۰ زندانی غیرعمد و بازگشت آن‌ها به کانون خانواده در این شهرستان فراهم شد.

بخشی افزود: با تأمین یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وجوه محکومیت زندانیان توسط خیران، زمینه آزادی این تعداد از زندانیان غیرعمد و واجد شرایط فراهم شد.

او تصریح کرد: برخی از زندانیان به دلیل یک حادثه و یک اشتباه، محکوم به چندین سال حبس می‌شوند که این افراد پس ازسال‌ها تحمل حبس، از کرده خود پشیمان و به نوعی متنبه می‌شوند و هم اکنون نیازمند یاری خیران برای بازگشت به آغوش خانواده هستند.

رئیس زندان شهرستان مهاباد، با بیان اینکه محکومان جرایم غیرعمد همچنان منتظر یاری خیران هستند، اظهار داشت: خیران می‌توانند برای مشارکت در آزادی زندانیان نیازمند، کمک‌های خود را از طریق واریز به شماره حساب ۱۳۱۳ بانک ملی وشماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۹۵۴۲۰ بانک ملی اهدا کنند.

بخشی اضافه کرد: همچنین ۳۰۰ زندانی حائز شرایط مرخصی به مناسبت ماه مبارک رمضان و شیوع موج چهارم کرونا به مرخصی اعزام شده بودند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.