از روز شنبه ۸ خرداد واکسیناسیون افراد بالای ۶۵ سال در استان مرکزی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: مردم در اراک می‌توانند به ۴مرکز سالن شهید ساکی واقع در معاونت بهداشتی خیابان دانشگاه بلوار کشاورز، سالن یادگار امام واقع در کوی رضوی، پایگاه مدیریت بحران منطقه۵ شهرداری واقع در کوی انقلاب خیابان بسیج مستضعفین (انت‌های خیابان قائم مقام) نرسیده به میدان مقاومت، روبروی سپاه روح الله استان جنب استخر شهرداری و افرادی که توانایی حرکت ندارند می‌توانند برای واکسیناسیون خودرویی به دانشکده فنی امیرکبیر مراجعه کنند.

 جمالیان افزود: افراد بالای ۷۰سال که تاکنون موفق به دریافت واکسن نشده اند و یا با آن‌ها تماس گرفته نشده است در اسرع وقت با در دست داشتن کارت ملی، به یکی از چهار مرکز معرفی شده جهت واکسیناسیون مراجعه نمایند.

بدن قبل از ۲ تا ۴ هفته بعد از تزریق دوز دوم واکسن ایمن نشده و بنابراین رعایت پروتکل‌های بهداشتی پس از واکسیناسیون نیز ضروری است.
 شست وشوی دست‌ها به مدت ۲۰ ثانیه، حفظ حداقل یک متر فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک، حضور پيدا نکردن در تجمعات و ملاقات نکردن در فضا‌های بسته و تشویق دیگران به رعایت ضوابط بهداشتی به ویژه ماسک زدن باید مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام / م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.