رئیس هیات فوتبال مهاباد از صعود افتخار آمیز تیم فوتبال زیر ۱۵ سال زاگرس مهاباد به لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد.

سیاوش شیخ آقایی رئیس هیات فوتبال مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: تیم فوتبال زیر ۱۵ سال زاگرس مهاباد با شکست نماینده تبریز به عنوان نماینده آذربایجان غربی مجوز حضور در لیگ برتر فوتبال ایران را کسب کرد.

او افزود: دومین دیدار از مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زیر ۱۵ سال کشور بین تیم‌های زاگرس مهاباد و آرکافوتبال تبریز عصر امروز در تبریز برگزار شد که در پایان تیم زاگرس توانست میزبان خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

شیخ آقایی تصریح کرد: تیم فوتبال زاگرس مهاباد در نخستین دیدار خود در همین گروه با شکست ۲ بر یک همنام مریوانی خود و کسب ۶ امتیاز جواز جضور در لیگ برتر زیر ۱۵ سال کشور را بدست آورد.

رئیس هیات فوتبال مهاباد اظهار داشت: این مرحله از مسابقات در پنج گروه سه تیمی برگزار می‌شود و در نهایت تیم‌های اول هر گروه به لیگ برتر زیر ۱۵ سال کشور صعود کرده و سه تیم دوم نیز سهمیه لیگ مناطق کشور را حفظ خواهند کرد.

او اضافه کرد: تیم زاگرس در مرحله قبلی نیز در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت توانست با نتیجه سه بر ۲ تیم تراکتور تبریز را شکست داده و به این مرحله راه پیدا کند.

امسال رده سنی زیر ۱۵ سال به مسابقات لیگ مناطق کشور اضافه شده و تیم فوتبال زیر ۱۵ سال زاگرس مهاباد به عنوان نماینده آذربایجان‌غربی در این مسابقات حضور دارد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.