سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: واژگونی خودروی حامل اتباع بیگانه در محور انار_مهریز، یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،حمیدرضا باقری، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: با اطلاع از حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو ۴۰۵ حامل اتباع بیگانه در محور انار به مهریز، یک تیم امدادی چهار نفره با یک دستگاه آمبولانس از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای زین الدین به محل حادثه اعزام و مشغول امدادرسانی شدند.

او با اشاره به  فوت یک نفر در صحنه ی حادثه خبرداد و اظهارداشت: سه مصدوم دیگر پس از اقدامات درمانی و کمک‌های اولیه به کمک آمبولانس اورژانس و هلال احمر به نزدیک‌ترین مرکز درمانی بیمارستان فاطمه الزهرا انتقال دادند.

این مقام مسئول با یادآوری این که نجاتگران هلال احمر در هر ساعت از شبانه‌روز، آماده امداد‌رسانی هستند، تصریح کرد: شماره تلفن ۱۱۲ پل ارتباطی بین مردم و صدای امداد جمعیت هلال احمر است و اطلاع رسانی سریع به هر نحو ممکن باعث کاهش آسیب در حوادث می‌گردد.

گفتنی است در این محور افاغنه زیادی با خودرو‌هایی به طور غیرمجاز اقدام به حمل مسافران اتباع خارجی به شهر‌های همجوار می‌کنند که به علت شیب تند سربالایی و سرعت بالا منجر به واژگونی یا تصادف می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار