رئیس اتاق اصناف البرز از بازگشایی تالارهای پذیرایی با رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بهروز حصاری،  رئیس اتاق اصناف البرز  گفت: در پی مکاتبات و پیگیری‌های مستمر اتاق اصناف ایران مبنی بر بازگشایی وفعالیت دوباره تالارها  با کمیته امنیتی ، اجتماعی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مقرر شد که تالارهای پذیرایی مشروط بر رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی و نظارت دقیق بر اجرای ضوابط و دستورالعمل‌ها فعالیت خود را از سر بگیرند .

رئیس اتاق اصناف البرز  افزود: مقرر شد در فضای باز تالارها با در نظر گرفتن فاصله سه متر برای هر صندلی و تامین فضای هشت مترمربع برای هرنفر ،حداکثر با ۳۰درصد  ظرفیت فعالیت و پذیرش مشتری برای خدمات صورت پذیرد. 

حصاری گفت: همچنین در خصوص فضای بسته و مسقف تالارها(سالن) علاوه بر الزام رعایت دستورالعمل‌ها اعلام شده در فضای باز، رعایت محدودیت پذیرش مشتری در شهرهای قرمز حداکثر تا ۱۵ نفر ، نارنجی ۲۰نفر، زرد ۳۰ نفر و در شهر ها با شرایط آبی تا ۵۰ نفر لازم‌ و ضروری است.

او افزود: اصول دستور العمل های بهداشتی باید از سوی متصدی تالار و مشتریان برای پیشگیری از شیوع مجدد بیماری کرونا  مورد توجه قرار گیرد.

حصاری  گفت:  با صاحبان تالارهایی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند به شدت برخورد می شود.

انتهای پیام/ ر .ن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
بازم کرنا میگیرن همه