امام جمعه موقت شهرکرد گفت: به برکت نهاد عالی‌رتبه ولایت فقیه و نظام اسلامی، نظام با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد با دعوت از مردم برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رای گفت: این حضور پررنگ دشمنان نظام و کشور را ناامید می‌کند.

او در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد افزود: برخی به دنبال ایجاد ناامیدی در بین مردم هستند در حالی که مردم باید بدانند که ناامیدی گناه است.

حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی ادامه داد: فراز و نشیب‌هایی در کشور داشته‌ایم، اما دستاورد‌ها و خدمات نظام در طول تاریخ بی‌نظیر و غیرقابل مقایسه است و مردم باید این موضوع را در نظر بگیرند.

خطیب موقت جمعه شهرکرد تصریح کرد: به برکت نهاد عالی‌رتبه ولایت فقیه و نظام اسلامی، نظام با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد از همین رو نباید ناامید بود.

 


بیشتر بخوانید



حجت‌الاسلام  فاطمی، ناامیدی مردم از حضور در پای صندوق‌های را به منزله میدان دادن به دشمن دانست و گفت: مردم کشور باید با آمادگی تمام و با لبیک‌گویی به مقام معظم رهبری حضور پررنگ و پرشوری در پای صندوق‌های رای داشته باشند تا کسی جرات ضربه زدن به این کشور را پیدا نکند.

او در ادامه به شیوه حکمرانی در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: ملاک حکمرانی در جامعه اسلامی ملاک‌های خاص و ویژه‌ای است که باید در کنار سیاست به مذهب و آموزه‌های دینی نیز به درستی توجه شود.

حجت‌الاسلام فاطمی، حکومت امام علی (ع) را الگوی والایی برای حاکمان نظام اسلامی دانست و افزود: حکومتی که امیر مومنان (ع) می‌پسندند حکومت صالحان است و این رویه اسلام و قران و پیروان عصمت و طهارت به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار