رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۱ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۱ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز گفت: مهار آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه عین ۲ و اطفای حریق کانکس در منطقه پردیس میدان نرگس با تلاش آتش نشانان مهار شدند.

او به مهار آتش سوزی تراس واحد مسکونی در منطقه کیانشهر خیابان شقایق ۵ که به علت نشت گاز رخ داده بود، اشاره کرد و افزود: اطفای حریق منازل مسکونی در منطقه صد دستگاه بین خیابان مسلم و سعدی، مهار آتش سوزی در انبار الکل و تجهیزات پزشکی در منطقه عامری خیابان علوی با حضور ۱۸۰ آتش نشان و ۲۵ دستگاه خودروی آتش نشانی مهار شد و ۱۲ آتش نشان حین انجام عملیات مصدوم شدند.

قنبری با اشاره به مهار حریق منزل مسکونی در خیابان ۶ رسالت اشاره کرد و اظهار داشت: واژگونی تیبا در خیابان اصلی شهرک الهیه ۲ مصدوم بر جای گذاشت و آتش نشانان با تجهیزات نجات مصدومانن را از اتاقک خودرو خارج و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

این مقام مسئول در پایان به عملیات اطفای حریق ساختمان متروکه در منطقه کمپلو اشاره و بیان کرد: آتش نشانان با اعزام به اورژانس بیمارستان طالقانی حلقه تنگ انگشتری را که موجب مصدوم شدن دست یک زن شده بود، با ابزار تخصصی رهاسازی کردند، همچنین آتش نشانان در عملیات محبوسین در منزل مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه شهرک دانشگاه اعضای یک خانواده را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
الان چه ربطی داشت به این که حنای آتش رنگی نداره پیش اتش نشان ها؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
وقتی درکی از خلاقیتهای خبری نداری، پس نظر نده، شگرد و هنر خبرنگارها اینه :-)))))))))))))))