صباغیان گفت: به نظر شورای نگهبان در مورد احراز صلاحیت نکردن احترام می‌گذارم و همه باید در انتخابات شرکت کرده و به گزینه اصلح رای دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در جمع نمازگزارن بافقی با تشریح گزارشی از فعالیت‌های انجام شده خود، گفت: در کشور در حوزه قانونمداری مشکل داریم و من به این دلیل در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردم و به نظر شورای نگهبان در مورد احراز صلاحیت نکردن احترام می‌گذارم و همه باید در انتخابات شرکت کرده و به گزینه اصلح رای دهیم.

او افزود: اگردولت به طور کامل به مصوبه مجلس در مورد اقدامات هسته‌ای عمل کند، دشمنان کوتاه خواهند آمد.

صباغیان ادامه داد: قانونی که مجلس تصویب می‌کند می‌تواند بر زندگی همه مردم تاثیر بگذارد، در این دوره چند قانون خوب تصویب شد که قانون مالیات بر خانه خالی از مصوبات مهم این یکساله بود.

او تصریح کرد: اگر مجلس قانونگذاری و نظارت را به خوبی انجام دهد مشکلات کشور حل خواهد شد.

صباغیان در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انجام شده در حوزه شهرستان بافق اشاره کرد و بیان داشت: در کنار طرح‌های بزرگ اقتصادی اجرا شده در بافق، به دنبال برنامه‌هایی از قبیل ایجاد شهرک ریلی بافق، احداث کارخانه ورق، ایجاد شهرک صنعتی دوم، کارخانه قطعه سازی، احداث کمربندی یزد به کرمان، دوبانده شدن راه بافق بهاباد، احداث فولاد اسفنجی، آب خلیج فارس به بافق، ایجاد دانشکده افسری، تکمیل جاده سیروس آباد و دوبانده شدن جاده بافق کرمان هستیم.

او گفت: در قضیه واگذاری معادن ورود کردیم، اگر کسی مناقصه‌ای را برد باید اولا دو درصد عوارض را بدهد دوما کارخانه‌ای کنار معدن احداث کند.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در مورد آنومالی شیطور به وزیر تذکر دادیم و گفتیم باید ابتدا خوراک سنگ آهن شهر تامین شود.

او تصریح کرد: امروز می‌خواهم تذکری بدهم، می‌خواهند سنگ آهن را وارد بورس کنند، بورس ورشکسته است و دیگر اختیارات امروز را نداریم.

صباغیان گفت: پذیرفته اند که مصوبات سال ۹۳ را اجرا کنند، در مورد ۲ درصد هنوز صادرات را نپذیذفته اند، منتها من حس می‌کنم می‌خواهند با عجله قبل انتخابات مسئله را تمام کنند.

او افزود: تذکر می‌دهم آقای فلاح مدیر عامل و فرماندار، حق ندارید چیزی علیه منافع شهر امضا کنید، اگر چیزی علیه حقوق شهر انجام شد عواقبش به عهده خود شما و مسئولان دولتی است.

صباغیان گفت: آقایان، کسی در اینجا برنده می‌شود که دستش در دست وزیر است و قرار نیست چیزی به شهر بدهد، رییس دالاهو فکر می‌کند مردم خوابند و می‌خواهد حقوق شهر را ضایع کند، اما هر اتفاقی بیفتد به عهده اوست، هوشیاری مردم و مسئولین امروز لازم‌تر از همیشه است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار