مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه دیتای adsl خانگی در مرکز تلفن ثابت بخش دهدز با نصب تجهیزات پیشرفته ارتقا و بهبود یافت.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به نیاز روزافزون مردم به شبکه دیتا جهت استفاده از برنامه‌های آموزشی و انجام کار‌های بر بستر اینترنت، عملیات توسعه شبکه دیتا در مرکز تلفن دهدز از توابع شهرستان ایذه در دستور کار کارشناسان فنی مخابرات منطقه قرار گرفت.

او افزود: براساس این گزارش عملیات توسعه شبکه دیتای خانگی در مرکز تلفن دهدز از توابع شهرستان ایذه با تلاش کارشناسان متخصص دیتای مخابرات منطقه خوزستان و با نصب تجهیزات به روز و پیشرفته و همچنین با نصب یک کارت ۶۴ پورت جهت افزایش ظرفیت در این مرکز انجام شد و مشترکان بیشتری می‌توانند از خدمات اینترنت خانگی استفاده کنند.

فلاح زاده اظهار داشت: مشترکان تلفن ثابت در دهدز می‌توانند با تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۲۰۲۰ نسبت به ثبت نام اینترنت adsl خانگی با بسته‌های متنوع و مقرون به صرفه اقدام کنند و از خدمات اینترنت بر بستر باند پهن تلفن ثابت بهره ببرند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.