بشار اسد، رئیس جمهور منتخب ملت سوریه در یک سخنرانی تلویزیونی تاکید کرد، آنچه که روی داد انقلابی واقعی علیه تروریسم بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بشار اسد رئیس جمهور سوریه، در یک سخنرانی تلویزیونی به انتخابات ریاست جمهوری اخیر پرداخت.

پیام ملت سوریه به دشمن رسید

بشار اسد گفت: تعریف ملت سوریه در این انتخابات از ملی گرایی با دوره های گذشته متفاوت بود و نتایج آن در آینده مشخص خواهد شد.

وی افزود: مردم سوریه بار دیگر مفهوم انقلاب پس از آنکه برخی از مزدوران و بردگان دلار آن را آلوده کرده بودند، تطهیر کردند.

منتخب ملت سوریه تاکید کرد: شما من را انتخاب کردید تا به شما خدمت کنم و این افتخار بزرگی است. تاب و تحمل بی نظیر شماست که با قدرت، وطن را یاری کرده و پیروزی ها را برای آن رقم زده است.

بشار اسد خطاب به ملت سوریه گفت: در میادین بزرگ ثابت کردید که وطن برای شما برترین چیز است و هیچ چیز بر آن برتری ندارد. پیام شما به دشمن رسید و مأموریت بزرگ ملی محقق شد. این پیام‌ها از شرایط این رویداد‌ها و چالش‌های پیشرو حکایت داشت. پیام‌های شما هرچند واضح، شفاف، حکیمانه و پر از مضامین و معانی والایی بود، اما دشمنان و حریفان اصرار داشتند که این پیام‌ها را نادیده بگیرند چراکه سیاست آن‌ها مبنی بر انکار واقعیت ها، انکار شکست و ناکامی سیاست‌های خود و عدم پذیرش پست بودن آرمان و اخلاق خود است. دشمنان طی سال‌های جنگ که گذشته انگار که دچار نابینایی عقلی شدند. پس آن‌ها با چشم ظاهر خود می‌بینند، اما با چشم دل نمی‌بینند.

ملت سوریه در این انتخابات عشق و همبستگی به وطن را نشان دادند

وی افزود: در این انتخابات ریاست جمهوری نیز عشق و وابستگی خود را به وطن با روش دیگری نشان دادید. حال این پیام‌های شما همه بند‌ها و موانع که دور عقل‌های شما بستند، فایق خواهد آمد و همچنین آن‌ها با شنیدن پیام‌های شما، عقل و فکر آن‌ها از حالت خواب ارادی به حالت تفکر و اندیشیدن غیر ارادی درباره آنچه که در خاک وطن روی می‌دهد، مبدل می‌شود.

آنچه تحقق یافت انقلابی واقعی علیه تروریسم بود

بشار اسد با تاکید بر این نکته که آنچه تحقق یافت، یک جشن نبود، بلکه انقلابی واقعی علیه تروریسم و خیانت بود، گفت: به تمام مردم سوریه که در این جنگ پایداری کردند و در انتخابات شرکت کردند درود می‌فرستم. روحیه مبارزه طلبی موجود بین مردم سوریه پس از ده سال جنگ، بر مسئولیت من مقابل وطن می‌افزاید. با وجود این روحیه، به شکست تمام تعدی‌ها و دشمنان اطمینان دارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار