رئیس فدراسیون فوتبال درباره شرایط ملی پوشان در اردوی کیش توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اردوی کیش، پرواز اختصاصی و هتل مناسبی را برای تیم ملی فوتبال تدارک دیده ایم. برنامه ریزی مناسبی برای بچه‌ها کرده ایم. قرار بود کمک‌هایی از دولت دریافت کنیم. واقعا به این حمایت نیاز داریم. بخشی از این کمک‌ها رسیده و امیدوارم بخش مهم و موثر آن هم به دست ما برسد، چون تیم ملی به این منابع مالی نیاز دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی چند روزی در اردوی کیش خواهد بود. امیدوارم بتوانیم تاریخ خوبی را در فوتبال کشور رقم بزنیم.

عزیزی خادم در خصوص اضافه شدن کریم باقری به تیم ملی عنوان کرد: در حوزه مدیریتی به باقری اختیاراتی داده ام. باقری به تیم ملی کمک خواهد کرد. او در حوزه فنی هم به سرمربی تیم ملی کمک می‌کند. باقری تجربه خوبی دارد و می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

او در خصوص اینکه آیا حمایت‌های لازم از تیم ملی در این مقطع صورت گرفته است گفت: این سکوت در حمایت از تیم ملی عجیب است. البته خیلی از عزیزان در راه صعود به جام جهانی به ما کمک کرده و می کنند. اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، رسانه ملی و رسانه‌های مختلف کمک زیادی به ما کرده اند، اما ما باید به این درک متقابل برسیم که تیم ملی به تمام افراد تعلق دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هر روز اخبار متناقضی از حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های بحرین منتشر می‌شود. رسما چیزی به ما اعلام نشده است. البته ایمان داریم که بازیکنان با انگیزه ظاهر شده و با موفقیت به ایران بازمی‌گردند.

عزیزی خادم در خصوص اینکه آیا فدراسیون فوتبال خواسته‌های اسکوچیچ را برآورده کرده یا خیر گفت: تا جایی که امکان داشته امکانات برای سرمربی تیم ملی فراهم شده است.

او در پاسخ به این سوال که چقدر به موفقیت تیم ملی امیدوار است گفت: تیم ملی ایران یکی از بهترین‌های آسیا است. تدارکات خوبی برای ملی پوشان صورت گرفته است. انگیزه بازیکنان و حضور لژیونر‌ها در تیم ملی، این بستر را فراهم کرده است تا به ۴ پیروزی متوالی در راه صعود به جام جهانی امیدوار باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار