معاون بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: ۷۰ درصد سالمندان بالای ۷۰ سال در آذربایجان شرقی علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، درستی معاون بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت:در روز‌های آینده افراد ۶۵ تا ۷۰ سال در برنامه واکسیناسیون قرار خواهند گرفت که این روند به تدریج با ارسال پیامک و دعوت از این گروه سنی ادامه خواهد یافت.

او از مردم خواست برای جلوگیری از هرگونه ازدحام و شیوع ویروس کرونا بدون دعوت و دریافت پیامک  به مراکز بهداشتی استان آذربایجان شرقی مراجعه نکنند.

معاون بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: بیماران خاص بدون نوبت واکسینه می‌شوند.

او درباره شیوع موج جدید بیماری کرونا در استان آذربایجان شرقی هشدار داد و گفت: با اینکه تعداد بستری‌های کرونایی ۵۰ درصد و تعداد فوت ناشی از این بیماری در استان آذربایجان شرقی حدود ۲۰ درصد نسبت به هفته‌های گذشته کاهش دارد اما هرگونه سهل انگاری، مسافرت و رعایت نکردن اصول بهداشتی، موجب افزایش شیوع این ویروس در استان آذربایجان شرقی خواهد شد.

درستی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق مختلف استان ۴۵۰ نفر به علت کرونا بستری شدند و متاسفانه ۱۷ نفر هم جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.