مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان از تلاش ۹ ساعته نجاتگران هلال احمر شهرستان‌های کرمان و سیرجان برای نجات و رهاسازی ۲ حادثه دیده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به وقوع حوادث متنوع و متعدد در استان کرمان گفت: دیروز امدادگران و نجاتگران این جمعیت برای نجات و رهاسازی حادثه دیدگان ارتفاعات کوهستانی در کوهپایه کرمان و غرق شدگی در سد آذرباد بردسیر ۹ ساعت تلاش کردند.

فلاح با اشاره به وقوع حادثه اول در ارتفاعات کوهپایه کرمان افزود: یک کوهنورد در محل آبشار دره سیمک در اثر سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی در ناحیه کمر و پا شده بود که نجاتگران تیم امدادونجات کوهستان کرمان طی ۵ ساعت عملیات موفق شدند، مصدوم را از بالای آبشار به دامنه کوه انتقال و تحویل نیرو‌های اورژانس دهند.

او به وقوع حادثه دوم در محل سد آذرباد روستای جواران از توابع شهرستان بردسیر اشاره کرد و گفت: متاسفانه یک جوان ۱۷ ساله در اثر غرق شدگی در این سد جان خود را از دست داد و نجاتگران تیم امدادونجات شهرستان سیرجان برای جستجو و رهاسازی این جوان به محل حادثه اعزام شدند.

فلاح تصریح کرد: نجاتگران طی ۴ ساعت تلاش موفق شدند پیکر بی جان این جوان را پیدا کنند و به عوامل نیروی انتظامی تحویل دهند.

او افزود: این حادثه در محل روستای جواران منطقه کوه پنج از توابع شهرستان بردسیر به وقوع پیوست.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار