روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز تصویر ۶۶ کودک فلسطینی را که در جنگ اخیر غزه جان خود را از دست دادند، در صفحه نخست خود منتشر کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در اقدامی بی‌سابقه و البته قابل تامل صفحه نخست خود را به تصاویر کودکان فلسطینی که در جریان جنگ ۱۲ روزه غزه به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، اختصاص داد.

این رسانه آمریکایی در نسخه روز ۲۸ مه خود با انتشار تصاویر کودکان شهید فلسطینی به ذکر این جمله برای توصیف خبر خود اکتفا کرد: آن‌ها فقط بچه بودند.

نیویورک تایمز در حالی تصاویر ۶۶ کودکان فلسطینی که قربانی جنایت‌های تازه رژیم صهیونیستی شدند، را منتشر کرد، که دولت آمریکا از پشتیبانی از این رژیم بر خلاف محکومیت‌های گسترده جهانی اقدامات آن در غزه، دست برنداشت.

وزیر خارجه کویت اخیرا در تقبیح جنایات تل‌آویو اعلام کرد رژیم صهیونیستی در ۱۲۰ حمله هوایی با استفاده از ۵۲ جنگنده در عرض ۲۵ دقیقه نوار غزه را بمباران کرد و باعث به شهادت رسیدن غیرنظامیان و نابودی زیرساخت‌ها و مساجد، منازل، مدارس و مراکز خبری شد.

احمد ناصر المحمد الصباح گفت: تجاوز رژیم اشغالگر ۱۱ روز به طول انجامید و ۲۵۴ نفر به شهادت رسیدند که ۶۶ نفرشان کودک و ۳۹ تن از آن‌ها زن و ۵ تن از شهدا، معلول بودند. در این یورش بیش از ۸ هزار نفر مجروح شدند. بیش از ۱۵۰۰ ساختمان مسکونی و ۵۰ مدرسه تخریب شد و ۷۵ هزار خانواده آواره شدند.

شورای حقوق بشر سازمان ملل اخیرا به انجام تحقیق درباره جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه رای مثبت داد. آلمان، اتریش و انگلیس انجام تحقیقات بین المللی در مورد نقض حقوق بشر از سوی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین را رد کردند و تشکیل کمیته حقیقت یاب با ۲۴ رأی تصویب شد.

انتشار  تصاویر کودکان شهید فلسطینی در صفحه نخست نیویورک تایمز

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار