مقامات امارات با افتتاح نمایشگاه یادبود افسانه هولوکاست، ارادت خود به رژیم صهیونیستی را بار دیگر به اثبات رساندند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه عرب نیوز، دولت امارات متحده عربی در راستای خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی نمایشگاهی در یادبود افسانه هولوکاست افتتاح کرد.

مقامات اماراتی که از زمان علنی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی، اهتمام خود را برای اثبات ارادت به صهیونیست‌ها به کار بسته، هدف از افتتاح چنین نمایشگاهی را آگاهی دادن به ساکنان دبی و گردشگران  عنوان می‌کنند.

این نمایشگاه سلسله وقایع منتهی به افسانه هولوکاست را بررسی می‌کند و شامل احترام ویژه‌ای به اعرابی است که از یهودیان دفاع کردند و آن‌ها نجات داده اند. افتتاحیه این نمایشگاه روز چهارشنبه در موزه تمدن‌ها با حضور سفیر رژیم صهیونیستی و آلمان در امارات برگزار شد.

احمد عبید المنصوری، بنیانگذار موزه در این باره مدعی شد: به عنوان یک نهاد فرهنگی پیشرو در امارات متحده عربی، برای ما بسیار مهم است که روی آموزش مردم در مورد فجایع هولوکاست تمرکز کنیم، زیرا آموزش پادزهر جهل است.

امارات متحده عربی اواخر تابستان سال گذشته میلادی با میانجیگری آمریکا روابط تا پیش از این پنهان خود با رژیم صهیونیستی را علنی کرد و برخلاف ادعا‌هایی مکرر خود، آرمان ملت فلسطین را زیر پا گذاشت. برخی از کشورهای عربی هم در خیانتی آشکار به آرمان فلسطین، این اقدام امارات را تکرار کردند که این موضوع اعتراضات زیادی در جهان اسلام در پی داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
اسرائیل تا یکی دو دهه دیگه نابود میشه و بی آبرویی اش برای متحدا می مونه.
Iran (Islamic Republic of)
سرباز وطن
۱۲:۲۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
انشااله بعد از نابودی اسراعیل سراغ امارات میرویم و بعد از اعدام این هفتا از شیخک های دیکتاتور که شیخ زاید خود فروش در رأس ان قرار دارد ، امارات را به امت مسلمان برمیگردانیم
شیخکهای امارات همراه سعودی و صهیونیست ها دارند به اسلام و مسلمین صدمه شدید میزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
بذارین کارو زندگیشونو بکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
امثال تو خیلی خیلی غلط میکنین اصلا در حد اندازه این حرف ها نیستی جه برسه به عملش
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۳:۴۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
شما یه ایران رو نمیتونین مدیریت کنین. اونوقت رویای جهانداری توی سرتون دارین؟
آخرین اخبار