گرمای ۴۰ درجه ای هوا در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای مشهد در مناطق گرمسیر استان با افزایش چهار تا ۶ درجه‌ای به بالاتر از ۴۰ درجه می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۳۷ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که در مناطق گرمسیر استان با افزایش چهار تا ۶ درجه‌ای به بالاتر از ۴۰ درجه می‌رسد.

او افزود: کمینه دمای هوای دیشب مشهد هم ۲۰ درجه سلسیوس است که در روز‌های آینده بین یک تا ۲ درجه افزایش دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بیشینه دمای هوای مشهد فردا و روز دوشنبه به ۳۹ درجه سلسیوس افزایش خواهد یافت.

عنایتی بیان کرد: امروز و فردا با پدیده خاص هواشناسی رو به رو نخواهیم بود و تنها وزش باد در عصر دوشنبه و سه شنبه همراه با گرد خاک در مناطق مختلف خراسان رضوی پیش بینی شده است.

او تصریح کرد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۳ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۸ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: بیشترین شدت وزش باد در این مدت در شهرستان سرخس با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.