رئیس هیات زورخانه خرمشهر از فعال نبودن تنها باشگاه زورخانه در شهرستان خبر داد.

محمد رضاپور،رئیس هیات زورخانه خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: زورخانه پوریای ولی خرمشهر که ۲۷ سال از انتقالش به محل جدید می گذرد مشکلاتی در خصوص تامین مالی هزینه ها از سوی مسئولین مربوط را دارد که موجب پویا نبودن باشگاه و بی میلی جوانان شهر برای حضور در آن جهت فراگیری ورزش پهلوانی شده است و شیوع ویروس کرونا نیز به غیرفعال بودنش بیشتر دامن زده است.

او هزینه ی ماهانه باشگاه را حدود ۵ میلیون تومان خواند و با گذشت پنج سال از آغاز مدیریتش در زورخانه، ادامه داد: با وجود بارها مراجعه به مسئولان حوزه ی تربیت بدنی شهرستان و سازمان منطقه آزاد اروند،هیچ گونه مبلغی برای هزینه های باشگاه اختصاص نیافته است.

رضا پور تصریح کرد: اگر دعای پهلوانان و مرشدان زورخانه نبود پیروزی در جنگ و آزادسازی خرمشهر ممکن نبود.

او در پایان ورزش پهلوانی زورخانه را نه تنها برای مردان که برای بانوان نیز مناسب دانست و افزود: در گذشته بانوان زیادی در این باشگاه آموزش پهلوانی دیده اند و در صورت بازگشایی مجدد باشگاه زورخانه پوریای ولی در نظر داریم که پذیرای بانوان نیز باشیم تا آنان نیز در کنار یک مربی خانم این ورزش پهلوانی را فراگیرند.

زورخانه ی پوریای ولی خرمشهر اکنون دارای ۲۰ عضو فعال و امتیازهای قهرمانی زیادی است و قدمتش به پیش از انقلاب باز میگردد. زورخانه همواره محلی برای ورزیدن جسم و روح پهلوانان بوده است.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.