احمد برادران در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از پیش بینی هزار و ۱۷۶ صندوق رای در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   احمد برادران معاون سیاسی استاندار  در این نشست با تاکید بر برگزاری انتخابات با پیوست سلامت مردم، گفت: تمامی تمهیدات و مقدمات لازم برای کاهش دغدغه سلامت مردم جهت حضور در پای صندوق‌های رای فراهم شده است.

برادران افزود: بنابر تصمیم ستاد انتخابات کشور و مدیریت بیماری کرونا زمان برگزاری انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه ۲۸ خرداد ماه تا ۲ بامداد روز شنبه خواهد بود.


بیشتر بخوانید 


او از افزایش ۱۰ درصدی تعداد صندوق‌های رای در استان نسبت به انتخابات دوره گذشته خبر داد و گفت: هزار و ۱۷۶ صندوق رای پیش بینی شده است که با تاکید بر حفظ سلامت مردم در صورت نیاز امکان افزایش این تعداد وجود دارد.

برادران افزود: علاوه بر تمهید نیازمندی‌های بهداشتی لازم برای عوامل اجرایی در شعب اخذ رأی همچنین با تایید ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا حضور یک نفر ناظر سلامت و بهداشت در شعب الزامی است.

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه هر گونه تبلیغات در فضا‌های بسته ممنوع است، تصریح کرد: فضا‌های بسته ویژه عوامل اجرایی ستاد‌های انتخابات خواهد بود که البته حداکثر تعداد این افراد ۲۰ نفر است.

احمد برادران با بیان اینکه مراسم‌ها و تجمعات در فضا‌های باز و با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک خواهد بود، افزود: بنا بر مصوبه ستاد ملی کرونا دستگاه‌های اجرایی باید فضا‌های روباز خود مانند سالن‌های ورزشی را به طور عادلانه در اختیار ستاد‌های انتخاباتی قرار دهند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.