ساعت هوشمند Oppo Watch ۲ با طراحی مربعی و پردازنده اسنپدراگون Wear ۴۱۰۰ عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، شرکت های گوگل و سامسونگ اخیراً از پلتفرم بروز شده پوشیدنی خود که ترکیبی از بهترین سیستم عامل Wear OS و Tizen است، رونمایی کردند. به زودی نیز سخت افزار جدیدی برای استفاده از این نرم افزار ارائه خواهد شد و یکی از این محصولات می‌تواند ساعت هوشمند Oppo Watch ۲ باشد.

نرم افزار جدید ساعت Oppo Watch ۲ 

یک خبرچین (از طریق توسعه دهندگان XDA) ادعا کرد که شرکت اوپو در حال توسعه نسل دوم ساعت‌های هوشمند خود است، که قرار است به عنوان Oppo Watch ۲ به بازار عرضه شود و از پردازنده Snapdragon Wear ۴۱۰۰ Qualcomm استفاده کند.

این ساعت چینی نرم افزار سفارشی مبتنی بر Android ۸.۱ Oreo را اجرا خواهد کرد، با این حال، اگر شرکت اوپو ترجیح دهد ساعت هوشمند جدید خود را، همانند نسخه اصلی در سطح بین المللی عرضه کند، به احتمال زیاد سیستم عامل پوشیدنی سامسونگ و گوگل را اجرا می‌کند.

عرضه ساعت هوشمند Oppo Watch ۲ با سیستم عامل جدید

ساعت هوشمند جدید اوپو ظاهراً با ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و پشتیبانی از ویژگی جدید تشخیص استرس همراه خواهد بود. این پوشیدنی همچنین باید از قبل با یک برنامه جدید Oppo Relax بارگیری شود، اگرچه عملکرد آن به طور دقیق شرح داده نشده است.

از نظر طراحی، ساعت هوشمند Oppo Watch ۲ صفحه اصلی و مدل اصلی را حفظ خواهد کرد، به این معنی که شباهت زیادی به اپل واچ سری ۶ دارد. البته این لزوما چیز بدی نیست، بالاخره اپل واچ یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار است. این نشت به چندین مدل و پشتیبانی از ۴G LTE از طریق eSIM kdc اشاره دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار