سردار القاصی مهر گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی ۱۴ تن نهاده دامی قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف شد.

سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخل، برخورد با افراد سودجو که در زمینه خرید و دپو نهاده دامی قاچاق و خارج از شبکه توزیع فعالیت دارند ، به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او اظهار کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان در پی رصد و اشرافیت اطلاعاتی یک انبار دپوی نهاده دامی قاچاق در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و با هماهنگی‌های مقام قضائی در بازرسی از این انبار، ۱۴ تن نهاده دامی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: در این زمینه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

او مطرح کرد: ارزش ریالی این محموله‌های کشف شده طبق نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال تعیین شده است.

او با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های ذاتی پلیس امنیت اقتصادی، مبارزه با مفاسد اقتصادی خصوصا قاچاق کالا و ارز است بیان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با هرگونه قانون شکنی و اخلال در بازار برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد قاچاقچیان کالا برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی جامعه را خدشه دار کنند.

سردار القاصی مهر اظهار کرد: از مردم خواستاریم در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی افراد هنجارشکن بلافاصله موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در استان از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.