منابع یمنی از نفوذ نيروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به استان مرزی جازان عربستان طی يك عمليات بزرگ خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، منابع امنیتی یمن اعلام کردند نیرو‌های این کشور توانستند در خلال یک عملیات به استان مرزی «جازان» که میان عربستان و یمن قرار دارد نفوذ کنند و پایگاه‌های نظامی این کشور را مورد هدف قرار دهند.

در این عملیات نیرو‌های یمنی موفق شدند تعدادی از سربازان عربستانی و مزدوران سودانی که برای عربستان می‌جنگیدند را به هلاکت برسانند و ده‌ها تن از آن‌ها را دستگیر کنند.

نیرو‌های یمنی در خلال این عملیات به تعدادی از استحکامات نظامی عربستان ضربه زده و تسلیحات نظامی آنان را به آتش کشیدند، در همین حین نظاميان عربستان كه از مقابله با نیرو‌های یمنی ترسیده بودند پا به فرار گذاشتند.

یک منبع امنیتی در میان نیرو‌های یمنی به المسیره اطلاع داد ارتش عربستان هنگام فرار مقدار زیادی از مهمات خود را جا گذاشت که یمنی‌ها توانستند آن‌ها را نیز از آن خودشان کنند.

گفتنی است رسانه‌های خبری صبح امروز اعلام کرده بودند نیرو‌های یمنی پایگاه هوایی ملک خالد عربستان سعودی را هدف قرار دادند.

بر این اساس، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد: نیرو‌های یمنی در پاسخ به ادامه تجاوزگری‌های رژیم سعودی و نیز محاصره این کشور اقدام به حمله هوایی به پایگاه هوایی ملک خالد کردند.

وی افزود: در این عملیات از دو پهپاد تهاجمی قاصف K ۲ استفاده شد. این دو پهپاد توانستند با موفقیت این پایگاه هوایی در منطقه خمیس مشیط را هدف قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۰:۳۴ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
نصر من الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
الله اکبر. نیروهای یمنی نه تنها دارن مناطق خودشون رو پس می گیرن بلکه دارن وارد عربستان میشن. ایشالا غیورمردان عرب دلاور یمانی بتوانند کل عربستان و حجاز و نجد رو بگیرن و حکومت عربستان بیفته بدست شیعیان یمن.
آخرین اخبار