فاز اول پروژه آب شیرین کن بوشهر ۸۵ درصد پیشرفت دارد

استاندار بوشهر گفت: فاز اول پروژه آب شیرین کن ۳۵هزار مترمکعبی بوشهر با ۸۵ درصد پیشرفت، توان تولید ۱۲هزار مترمکعب آب در شبانه روز را دارا است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در بازدید از پروژه آب‌شیرین‌کن ۳۵هزار مترمکعبی بوشهر بیان کرد: آب یکی از مهم‌ترین مسائل و چالش‌ها در استان بوشهر است و رفع این مشکل به عنوان یک اولویت در دستور کار بوده است.

او عنوان کرد: علاوه بر تلاشی که برای احداث سد‌های جدید در استان صورت گرفته تکمیل سد‌های موجود یکی دیگر از اولویت‌های استان بوده که شاهد موفقیت‌های خوبی در این زمینه بوده‌ایم.

استاندار بوشهر تکمیل آب‌شیرین‌کن‌ها را یکی از مهمترین راهکار‌های تامین آب پایدار در استان دانست و ادامه داد: با تکمیل طرح‌های آب‌شیرین‌کن، میزان وابستگی استان بوشهر به همسایگان کاهش می‌یابد.


بیشتر بخوانید


گراوند با تشریح روند اجرای پروژه آب شیرین کن ۳۵ هزار مترمکعبی بوشهر، افزود: این پروژه در دو فاز اجرا می‌شود که فاز اول دارای ۸۵ درصد پیشرفت است.

او با اشاره به اینکه این فاز توان تولید ۱۲ هزار مترمکعب آب در شبانه روز را دارا است، گفت: به منظور انتقال آب به مخزن، خط انتقال به طول هفت کیلومتر در حال اجرا است.

استاندار بوشهر ادامه داد: همکاری دستگاه‌های اجرایی برای تسریع در تکمیل این پروژه ضروری است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.