استاد دانشگاه و کارشناس صهیونیست اعلام کرد اگر وضع موجود ادامه پیدا کند، رژیم صهیونیستی دچار جنگ داخلی خواهد شد و سقوط خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از عربی ۲۱، «پرفسور دیوید باسیچ» کارشناس یهودی و استاد دانشگاه «بار ایلان»، واقع در اراضی اشغالی در مصاحبه با رادیو «کان» رژیم صهیونیستی اعلام کرد اگر این رژیم اقدامات لازم را اتخاذ نکند دچار جنگی داخلی خواهد شد و سقوط خواهد کرد.

باسیچ به تازگی کتابی با عنوان «پنجمین سقوط» نوشته و به چاپ رسانده است که در آن پیشگویی می‌کند در سال ۲۰۴۱ و روز عید یهودی «سوکوت» که هر سال کنار دیوار «براق» برگزار می‌شود، یک تنش بزرگ به وجود می‌آید و نظامیان صهیونیست برای تسخیر مسجد الاقصی از دیوار بالا رفته و بعد از آن جنگ شروع می‌شود، به دلیل وضع موجود و خسارات جنگ، رژیم صهیونیستی دچار جنگ داخلی شده و به همین دلیل بسیاری از ساکنان اراضی اشغالی کشته می‌شوند.

باسیچ با اشاره به قومی‌گرایی و نژادپرستی که در جامعه این رژیم نهادینه شده است، گفت: بعد از ۳ الی ۴ نسل ما نتیجه این فرهنگ را خواهیم دید و یهود به دست یهود نابود خواهد شد، من از اسرائیلی‌ها می‌خواهم برای تغییر در وضع موجود دست به دست هم دهند.

وی تأکید کرد که این احتمال وجود دارد که تشدید شرایط داخلی  منجر به مهاجرت معکوس نخبگان یهودی شود بنابراین، طی روندی که ۱۰۰-۲۰۰ سال به طول می‌انجامد، تل آویو شاهد یک فروپاشی کامل خواهد بود و اگر دشمنانی از خارج داشته باشد، بر آن غلبه خواهند کرد.

تظاهرات علیه نخست‌وزیر این رژیم و اعتراض به وضع موجود خیلی وقت است که موجب درگیری میان نظامیان و شهرک‌نشیان شده است، حتی کارشناسان از تبلیغات انتخاباتی نامزدان نخست‌وزیری این رژیم و درگیری میان طرفداران کاندیدا‌ها، به عنوان جنگ داخلی نام برده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Czechia
reza
۱۲:۳۰ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
جناب پروفسوردیویدباسیج : این یهود نیست که در آینده یهود را نابود میکند بلکه این جنگ بین یهود و صهیونیسم در آینده است که یهودیان پیرو موسی(ع) و کسانیکه از روی کتاب بدون تحریف موسی(ع) که بعضی از ایاتش در کلام الله الکریم و مجید ما مسلمانان نیز آمده است که کامل کننده دین موسی(ع) است خواهد شد..... و پیروان واقعی و عمل کننده به آیات الهی و نه تحریف شده و دستکاری شده در کتاب تورات موسی(ع) بر صهیون پیروز خواهند شد و زمین را از لوث وجود این کافران به دین موسی(ع)که صهیونیسم نام دارند پاک خواهند کرد.....................
آخرین اخبار