رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: سفر‌های ازدواج دانشجویی از ۲۲ خرداد امسال با اعزام تعداد محدودی از زوج‌های دانشجو به مشهد آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: از  ۲۲ خرداد امسال سفر‌های ازدواج دانشجویی به مشهد با رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی به‌صورت خاص و با تعداد محدودتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود که زوج‌های دانشجو برای سفر دانشجویی به مشهد باید در سامانه ازدواج دانشجویی ثبت نام کنند.

او در ادامه از تشکیل ستاد ملی ازدواج دانشگاهیان خبر داد و افزود: در سال های گذشته حدود ۷۰۰ زوج جوان دانشجو برای سفر به مشهد اعزام می‌شدند اما  امسال تنها ۷۰ زوج دانشجو  به منظور رعایت دستورالعملهای بهداشتی به این سفر اعزام خواهند شد.


بیشتر بخوانید


رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور ادامه داد: این یک اتفاق ارزشمند است از این جهت که برای حمایت از ازدواج دانشجویی قبلاً نهاد و دانشگاه ها دست تنها بودند اما در حال حاضر دستگاه‌های مالی کشور، دستگاه‌های اقتصادی و دستگاه‌های برنامه‌ریز علاوه بر وزارتخانه‌های علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد در کنار دانشگاه‌ها در این ستاد عضو شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین رستمی با اشاره به تکلیف مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در جلسه‌ی نشست آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: در این جلسه ایشان نهاد را مأمور کردند تا علاوه بر بحث مأموریت‌های قبلی، موضوع ازدواج را در گستره چندمیلیونی دانشگاهیان پیگیری کنند که قطعاً تشکیل این ستاد اتفاقات خوبی را رقم خواهد زد.

 

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۱۲:۲۳ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
چه عااااالی ایشالا خوشبخت بشن
آخرین اخبار