رئیس فراکسیون ورزش مجلس، رئیس سازمان منطقه آزاد کیش به همراه عزیزی خادم و قاضی‌زاده هاشمی صحبت هایی را در مورد تیم ملی فوتبال بیان کردند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال به همراه قاضی زاده هاشمی (نماینده مجلس)، مهدی فروردین (رئیس فراکسیون مجلس) و آهنگران (رئیس سازمان منطقه آزاد کیش) جلسه ای را برگزار ودر مورد تیم ملی فوتبال ایران صحبت کردند.

محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در جلسه امضای تفاهم فدراسیون فوتبال با سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: این تفاهم‌نامه دستاورد بزرگی برای هر ۲ طرف، به خصوص ورزش کشور محسوب می‌شود. در حال حاضر تیم‌ملی فوتبال در این جزیره به سر می‌برد و در آرامش برای دیدار با رقبای خود آماده می‌شود. شاید میزبانی بازی های مقدماتی جام جهانی را به ناحق از ما گرفتند و به بحرین اعطا کردند، اما تیم‌ ملی توانمند است.

همچنین در این مراسم احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس، جعفر آهنگران، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال نیز حضور داشت و صحبت هایی را بیان کردند.

احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مجلس و عضو ستاد نظارت سازمان صداوسیما بر انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در این شرایط فشرده و مشغله‌های کاری، فقط به این دلیل به جزیره آمدیم که به تیم‌ ملی خدا قوت بگوییم تا با توجه به امکانات فراهم شده، با روحیه راهی بحرین شود. این کمترین کاری است که از دست ما بر می‌آید و یک وظیفه حداقلی است.

وی همچنین افزود: وظیفه حداکثری ما این است که فارغ از هر نامی، به توسعه ورزش و پشتیبانی از تیم ملی با همکاری نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف بپردازیم چرا که ورزش و فوتبال یکی از علایق مردم هستند.

این نماینده مجلس گفت: تیم ملی ایران به علت کناره گیری کره شمالی، نیازمند ۴ پیروزی متوالی است تا به مرحله بعد صعود کند.

عضو ستاد نظارت سازمان صداوسیما بر انتخابات ریاست جمهوری درباره همزمانی سه مناظره انتخاباتی با سه بازی پایانی تیم ملی اظهار کرد: با توجه به همزمانی این مسابقات با مناظرات انتخاباتی، به نحوی برنامه ریزی شده که مناطرات چهار ساعت قبل از مسابقات تیم‌ملی مقابل بحرین، کامبوج و عراق باشد تا همراه با صعود تیم ملی، شور سیاسی و ورزش در کشور جاری و برقرار شود.

قاضی‌زاده تاکید کرد: این قول را می‌دهیم که اگر تیم ملی به مرحله بعد صعود کرد، حتی یک روز قبل از انتخابات هم، یک جشن ملی و بزرگ به محض بازگشت تیم ملی به ایران برگزار شود که باعث مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد هم می‌شود.

پس از قاضی زاده هاشمی، جعفر آهنگران نیز اظهاراتی را بیان کرد.

جعفر آهنگران، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به حماسه ملبورن و صعود تیم ملی به جام جهانی ۹۸ فرانسه گفت: همه این اتفاق و شور و سوق مردم را به یاد داریم که یک اتفاق بی‌نظیر بود. با این عزم و اراده، می‌توانیم راهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شویم و شاهد یک جشن ملی باشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم این تفاهم نامه را در ابعاد مختلف بسط دهیم چرا که صرفا به موضوع تیم ملی خلاصه نمی‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال نیز در پایان این جلسه صحبت هایی را گفت.

عزیزی‌خادم نیز در این جلسه گفت: جزیره کیش در شرایط دشوار فدراسیون و تیم ملی، مشتاقانه و دلسوزانه کنار فدراسیون بود و در این برنامه‌ریزی کمک‌حال تیم ملی شد. از نمایندگان مجلس به علت حضور در جزیره در اوج مشغله‌های انتخاباتی برای دادن قوت قلب به تیم ملی تشکر می‌کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: امیدوارم از دل این تفاهم نامه به یک قرارداد واقعی برسیم. جزیره کیش استاندارد‌های لازم برای برپایی اردو‌های ملی را دارد. می‌توانیم در رده‌های ملی مختلف از این جزیره برای رویداد‌های گوناگون استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم پس از این کمپ تیم‌های ملی کاملا بازسازی شود که بتوانیم سال آینده قبل از جام جهانی قطر، اردوی تیم ملی را در شرایط بهتری در این جزیره و در مدت زمان طولانی‌تری برگزار کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۰:۰۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
با سلام پس كرونا چه مي شود؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید کرمی کارشناس اقتصاد وکارشناس ارشد مدیریت وکارگر
۰۸:۵۹ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
چه دردی را با خوشی لحظه ای برطرف می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
با چه هزینه ای میخوای جشن بگیری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
اگه راست می گی گوشت ومرغ ومسکن رو ارزون کن همه می آن در انتخابات شرکت می کنن فوتبال مگه میشه زندگی برای ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
اینم فهمیده یه عده بالاخونه شون اجاره اس اینجوری طرفدار داره جمع می کنه فکری به حال تورم کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
فوتبال میشه نون وآب برای ما فکری به حال تورم وگرانی کن می خواد صد سال سیاه صعود نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
می خواد صعود کنه می خواد نکنه به چه درد ما می خوره فکری برای تورم وگرانی کن فکری برای بیکاری جوانهای تحصیل کرده کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
جشن نمی خوایم صعود کنه یا صعود نکنه تاثیری روی زندگی ما نداره فکرتو رو معیشت واصلاح قیمتها بذار فوتبال به چه درد می خوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
پس وقتی هم که همون دوراول حذف میشه عزای عمومی اعلام کنید!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
اون وقت کرونا چی می شه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
فکری به حال گرانی کنید فوتبال چیه نون وآب میشه
آخرین اخبار