مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: بکارگیری ظرفیت رسانه‌ای، فضای مجازی و کانون‌های آگهی و تبلیغات استان برای پرشکوه‌تر کردن انتخابات ۲۸ خرداد ضروری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،احمدحسین فتایی،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در دیدار با امام جمعه بروجرد افزود: باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها زمینه را برای برگزاری یک رویداد ملی با وحدت و همدلی مردم فراهم کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه بروجرد قطب فرهنگی غرب کشور است گفت: این شهرستان حدود ۲ سال گذشته در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و هنری همواره پیشتاز بوده است که در این زمینه می‌توان به میزبانی از جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان و جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.

فتایی تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری، شاهد برگزاری برنامه‌های بسیار خوب و موثری در فضای مجازی بوده ایم که بروجرد در این زمینه سهم بسزایی دارد.

وی با اشاره به افتتاح کتابخانه درجه یک شهید آیتی در سال گذشته ادامه داد: پروژه بازسازی کتابخانه شهید باهنر نیز روند پایانی را سپری می‌کند و در صورت همراهی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، تیرماه امسال بهره برداری می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان همچنین از برگزاری کنگره ملی زنده یاد علامه " سید جعفر شهیدی" در مرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: این کنگره زمینه ساز آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان استان با افکار و اندیشه‌های این دانشمند برجسته خواهد بود.

امام جمعه بروجرد نیز ضمن تقدیر از نگاه ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان گفت: فرهنگ دینی کامل‌ترین جلوه فرهنگ است و تمامی فعالیت‌های این حوزه باید با محوریت آموزه‌های دینی اجرا شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی افزود: بروجرد چهره‌های شاخص دینی، فرهنگی، هنری و رسانه‌ای بسیاری را به کشور معرفی نموده است و سهم شهرستان از اعتبارات فرهنگی باید در حد این ظرفیت‌ها باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.