معاون مسکن راه و شهرسازی استان یزد گفت: کارگران و بازنشستگان مستمری بگیر تامین اجتماعی تا ۱۳ خرداد مهلت دارند اطلاعات خود را تکمیل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، خواجه رضایی، معاون مسکن راه و شهرسازی استان یزد گفت: اواخر سال ۱۳۹۸ تفاهم نامه‌ای بین وزارت راه و شهرسازی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی کارگران و بازنشستگان مستمری بگیر تامین اجتماعی منعقد شد.

او افزود: یزد از اولین استان‌هایی است که خردادماه سال گذشته تامین زمین برای مسکن کارگری در آن انجام گرفت و بیش از ۷۰ هکتار زمین برای ساخت ۲ هزار و ۴۰۰ واحد پیش بینی شد.

معاون مسکن راه و شهرسازی تصریح کرد: اولویت با اراضی تحت مالکیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، اما تامین زمین در یزد از طریق اداره کل راه و شهرسازی انجام شد.

خواجه رضایی با اشاره به اینکه ثبت نام و پالایش و ساخت مسکن بر عهده اتاق تعاون است، اظهار داشت: کارگران و بازنشستگان مستمری بگیر تامین اجتماعی که سابقه مالکیت شخصی و دولتی نداشته، ۵ سال ساکن یزد بوده و متاهل و سرپرست خانوار هستند تا ۱۳ خرداد وقت دارند به سامانه مراجعه کرده و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.