از ابتدای آغاز برنامه واکسیناسیون تا ۸ خردادماه، ۴۷ هزارو ۳۱۳ دوز واکسن برای گروه‌های هدف در استان چهارمحال و بختیاری تزریق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: از ابتدای آغاز برنامه واکسیناسیون تا تاریخ هشتم خردادماه، ۴۷ هزارو ۳۱۳ دوز واکسن برای گروه‌های هدف در این استان تزریق شده است.

او با بیان اینکه اولین محموله واکسن کرونا در بهمن ماه ۹۹ با اولویت تزریق برای کادر درمان وارد استان شد افزود: کل واکسن‌های وارده طبق جدول زمان بندی و بر اساس اولویت تعیین شده از سوی کارگروه تخصصی در وزارت بهداشت در حال تزریق است.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: در فاز اول واکسیناسیون ۹ هزار و ۱۸۹ دوز واکسن برای کادر درمان، ۳ هزار و ۹۵۸ دوز برای کادر بهداشتی، ۵۷۲ دوز برای تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی، ۸۳۷ دوز برای جانبازان بالای ۵۰ درصد، یک هزار و ۸۸۵ دوز برای بیماران خاص، ۵۳ دوز برای پرسنل آرامستان ها، ۳۸۵ دوز برای پاکبانان، دو هزار و ۱۵۰ دوز برای نظام پزشکی، ۱۴۲ دوز برای مددجویان بهزیستی، ۸۴۶ دوز برای دانشجویان علوم پزشکی و ۷۳۰ دوز برای سایر گروه‌ها از جمله کارکنان بخش خصوصی و ستادی در استان تزریق شد.

او ادامه داد: در فاز دوم مجموعا ۲۶ هزار و ۵۶۶ دز برای گروه‌های سنی مشمول برنامه واکسیناسیون در استان تزریق شده است.

جزایری گفت: از این تعداد ۱۱هزار و ۷۵۰ دوز برای گروه سنی ۸۰ سال به بالا، ۵ هزارو ۹۴۹ دوز برای گروه‌های سنی ۷۵ تا ۷۹ سال و ۸ هزارو ۸۶۷ دوز برای گروه‌های سنی ۷۰ تا ۷۵ سال تزریق شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار