دو استاد دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان رتبه‌های برتر رویداد ایده پردازی انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری ایران را کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رویداد ایده پردازی انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری ایران با محوریت بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و با موضوع "گفتمان سازی الگوی مطلوب اعمال مدیریت نوین رئیس جمهور آینده در توسعه و رونق کسب و کار و مهارت آموزی" برگزار شد.

در این رقابت  سارا آقایان استاد دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با ارائه ایده ایجاد محیط کسب و کار و تولید ثروت مبتنی بر دانش و فن در فضای دانشگاه فنی و حرفه‌ای مقام اول را کسب کرد.

فاطمه نعیمی نیز با ارائه ایده توسعه کارآفرینی و افزایش ظرفیت اشتغال پذیری مهارت آموختگان موفق شد مقام سوم این رویداد را بدست آورد.

رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت : رویداد ایده پردازی انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری ایران با محور‌های مهارت‌های کلیدی توسعه کسب و کار الگوی مطلوب اعمال مدیریت توسعه کسب و کار مهارت محور مبتنی بر تولید، تمرکز بر الگو‌های نوین مهارت آموزی و رونق کسب و کار، توسعه کارآفرینی و افزایش ظرفیت اشتغال پذیری مهارت آموختگان، استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در بهبود و رونق کسب و کار، بهبود فضای کسب و کار مهارت محور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی، الگوی مطلوب مهارت آموزی – توسعه کسب و کار - مشارکت صاحبان مشاغل و توسعه اقتصادی و فرصت انگاری تحریم در توسعه و رونق کسب و کار نوین با محوریت جوانان برگزار شد.

هیات داوران بالغ بر ۵۳ ایده را ارزیابی کردند که در نهایت دو استاد از دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان توانستند در فهرست ارائه دهندگان ۳ ایده برتر قرار بگیرند.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.