مسئول دفتر کارآفرینی و اشتغال دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : امسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات زلزله به استان اختصاص یافته که سهم دانشگاه علوم پزشکی از این میزان تسهیلات ۱۵ میلیارد تومان است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد رشیدی مسئول دفتر کارآفرینی و اشتغال دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : تسهیلات زلزله در شورای عالی اشتغال کشور به ریاست رئیس جمهوری مصوب شده و به زودی در اختیار بانک‌های عامل استان قرار می‌گیرد و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آمادگی لازم برای تسریع در پرداخت این تسهیلات را دارد.

او گفت : واحد‌های آسیب دیده از زلزله در حوزه سلامت که به هر دلیلی تاکنون موفق به دریافت این تسهیلات نشده اند می‌توانند برای ثبت نام به سامانه کارا (وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و به آدرس kara.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

رشیدی افزود: واحد‌های آسیب دیده از زلزله در حوزه سلامت پس از انجام مراحل ثبت نام جهت دریافت این تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی خواهند شد.

مسئول دفتر کارآفرینی و اشتغال دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در راستای توسعه سلامت استان، در بخش حمایتی، این تسهیلات به واحد‌هایی که دارای مجوز کسب و کار در حوزه سلامت بوده و در ادامه فعالیت خود با مشکل مواجه شده‌اند اختصاص خواهد یافت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.