حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی گفت: حضور پر شور مردم در انتخابات ضمانت‌کننده نظام در برابر دشمنان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات یک وظیفه همگانی بوده و وابسته به جناح و گروه خاصی نیست.

او افزود: با حضور حداقلی مردم در انتخابات دشمنان برای ایجاد مشکلات بهانه‌جویی خواهند کرد و از این فرصت برای صدمه زدن به کشور سوءاستفاده می‌کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پشتوانه نظام رأی مردم در انتخابات است اگر این پشتوانه به واسطه حضور اندک مردم در صحنه انتخابات ضعیف شود قطعاً کشور آسیب‌پذیر شده و کشور‌های دیگر در مسائل بین‌المللی کشورمان را تحت فشار قرار خواهند داد.

فلاحی تأکید کرد: تمامی کاندیدا‌هایی که از مرحله تأیید شورای نگهبان عبور کرده‌اند و صلاحیت لازم را دارند. بنابراین، در این زمان، مهم حضور مردم در انتخابات و پس از آن نیز انتخاب گزینه اصلح‌تر است.

او با اشاره به اینکه همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی میزان مشارکت مردم در انتخابات بیش از ۵۰ درصد بوده است، افزود: تنها در سال ۹۸ میزان مشارکت به ۴۵ درصد رسید که آن هم نتیجه بی‌تدبیری‌های دولت و ایجاد مشکلات مختلف برای مردم بوده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امیدواریم با حضور حداکثری مردم در انتخابات جایگاه کشور را در منطقه با ثبات کنیم تا هیچ نگاه چپی به کشورمان رخ ندهد.

فلاحی گفت: پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که مردم در انتخابات  مشارکت بیش از ۵۰ درصدی را رقم خواهند زد.

او با اشاره به دو شاخصه اصلی که یکی رئیس جمهور باید داشته باشد، بیان کرد: تخصص در وهله اول و تقوا در وهله دوم از جمله اصول و شاخصه‌هایی است که یک حاکم باید داشته باشد، اگر حاکمی تخصص داشته باشد، اما تقوا نداشته باشد حکومت را به منجلاب فساد تبدیل می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین رئیس‌جمهور باید دارای بینش سیاسی باشد، داشتن این مهم با پشتوانه علم و تقوا باعث مدیریت درست جامعه می‌شود؛ خودباختگی و حس بی‌هویتی مصادیقی از نداشتن این بینش سیاسی است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار