مدیرفرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان:

طرح انتخاباتی "نعمت حضور" در مساجد استان های خراسان به اجرا در می‌آید

مدیرفرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان گفت: به منظور تامین حضور حداکثری و افزایش مشارکت مردم در انتخابات، مجموعه برنامه‌هایی در قالب طرح "نعمت حضور" از سوی این مرکز آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام محمد اسماعیلی مدیرفرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات و بر اساس اصول مسجدمحوری و هدایتگری در مسجد، مجموعه برنامه‌های مسجدمحور با هدف افزایش مشارکت مردم در انتخابات سال ۱۴۰۰ با عنوان "نعمتِ حضور" برنامه‌ریزی شده است.

او افزود: فضاسازی شهری، سخنرانی‌های بصیرتی-انتخاباتی با عنوان "انتخابات، تکرار یا تغییر"، برگزاری وبینار‌های آموزشی برای ارکان مساجد، جلسات گفت و گوی انتخاباتی با عنوان "رأی آگاهانه"، اعزام سخنرانان و گروه‌های تبلیغی و تولید نشریه برخط از مهمترین این برنامه‌هاست.

مدیر فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان با بیان ضرورت بصیرت‌افزایی توسط ارکان مساجد ادامه داد: مساجد استان‌های خراسان از ظرفیت خوبی در جذب مخاطبان برخوردار هستند و با توجه به شیوع ویروس کرونا و ملاحظات بهداشتی، می‌توان با استفاده از فضای باز یا محیط پیرامونی مسجد، جلسات سخنرانی و پاسخ به شبهات را برگزار کرد.


بیشتربخوانید



اسماعیلی بیان کرد: با توجه به زیرساخت‌های فراهم شده در سامانه "مسجدنا" امکان برگزاری وبینار‌های آموزشی برای ارکان مساجد فراهم شده و دوره‌های آموزشی مشارکت حداکثری، پاسخ به شبهات انتخاباتی و مطالبات رهبری پیرامون انتخابات برگزار گردیده است.

او تصریح کرد: در زمینه فضاسازی شهری، اکران شهری شعار‌هایی با محوریت مشارکت حداکثری توسط همسنگر‌های مسجدی در قالب پرده‌نویسی، آغاز و زینت‌بخش فضای انتخاباتی شهر مشهد شده است همچنین در طرح "نعمت حضور"، برنامه‌های دیگری از جمله اجرای سرود‌های حماسی و نمایش‌های خیابانی با محوریت مساجد، اکران نمایشگاه‌های شهری، انتشار ویژه‌نامه مکتوب و مجازی و طراحی سامانه اصلح‌یاب در حال اجراست.

مدیر فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان تاکید کرد: شبکه‌سازی فعالان مجازی مساجد و طراحی پویش‌های انتخاباتی از دیگر برنامه‌های طراحی شده است که می‌تواند زمینه‌ساز تولید و انتشار محتوای مطلوب در فضای مجازی، اقناع عمومی و حضور پر شور مردم در انتخابات شود.

اسماعیلی ضمن دعوت از مردم بصیر ایران اسلامی برای حضور در انتخابات اظهار کرد: به خواست الهی ملت ایران، بار دیگر با حضور در عرصه انتخابات، باعث دلگرمی مستضعفان جهان و ناامیدی دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب اسلامی می‌شود.

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار