فراخوان بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا پایان خرداد ماه تمدید شد.

شیدا نصرتی مسئول مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تا پایان بهار، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: بخش ملی، بین‌المللی، قصه‌گویی برتر کشور، پادکست و قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای را از جمله بخش‌های بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی است.

نصرتی افزود: دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال و زنان و مردان ۱۸ سال به بالا و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها از مخاطبان اصلی مرحله ملی این جشنواره هستند.

او با اشاره به اینکه "قصه‌هایی برای کودکان" "قصه‌هایی برای نوجوانان" و "قصه‌هایی برای بزرگسالان" از جمله بخش‌های مرحله ملی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی است، تصریح کرد: این دوره از جشنواره قصه‌گویی به دلیل شیوع بیماری کرونا، به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان در حوزه‌های مختلف می‌توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

مسئول مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد اضافه کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای پادکست نیز می‌توانند تا ۱۵ مرداد آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.