رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با نامزد‌های انتخاباتی و طرفدارانشان که برای کسب رای، وحدت استان را خدشه دار کنند، برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: وحدت و آرامش اقوام گلستان، پرآوازه است و نامزد‌ها حق ندارند برای کسب رای و تحریک افراد به نفع خودشان، وحدت شکنی کنند.

او افزود: در امنیت و وحدت استان با هیچ کس تعارف نداریم و هر کس با اقدامات خود این آرامش را خدشه دار کند منتظر برخورد قضایی باشد.

هاشمیان با اشاره به افزایش رصد فعالیت‌های تبلیغاتی نامزد‌ها و طرفداران آن‌ها گفت: بخشی از تمرکز اصلی ما رصد فضای مجازی و شناسایی و برخورد با کسانیست که خواسته یا ناخواسته، صدای معاندین و دشمنان این مردم را انعکاس می‌دهند.

رئیس کل دادگستری گلستان بار دیگر بر ممنوعیت استفاده از اموال عمومی و بیت المال به نفع یا ضرر نامزد‌ها تاکید کرد و گفت: سازمان بازرسی مکلف به رصد دستگاه‌ها و شناسایی متخلفان است.

 هاشمیان افزود: برای پیشگیری از بروز تخلفات انتخاباتی، کتابچه باید‌ها و نباید‌های انتخاباتی و قوانین مرتبط در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهیه و در اختیار نامزد‌ها و اعضای ستاد آنان قرار داده می‌شود.

او تاکید کرد: تلاش ما ایجاد فضای امن و سالم برای حضور بی دغدغه مردم پای صندوق‌های رای است.

انتهای پیام/فا/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.