سرپرست فرمانداری شادگان تعداد عوامل اجرایی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در این شهرستان را بیش از ۴ هزار نفر اعلام کرد.

امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۴ هزار و ۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در بخش‌های مختلف برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در شهرستان بر عهده دارند.

او بر ضرورت اصل امانتداری و بی طرفی عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات در این شهرستان تاکید کرد و افزود: هر کدام از انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا دارای اهمیت خاصی هستند و تلاش خواهیم کرد مقدمات برگزاری آن‌ها را فراهم کنیم.

صبری پور اظهار کرد: قانون و مقررات را سرلوحه قرار خواهیم داد، چراکه عمل به قانون تضمین کننده سلامت انتخابات خواهد بود، بنابراین رویکرد اصلی ستاد انتخابات شهرستان شادگان تحقق سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ به صورت همزمان در سراسر کشور با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار می‌شود که در استان خوزستان به دلیل شرایط خاص و جلوگیری از ازدحام جمعیت، از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۲ بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.