آماده سازی بیش از ۱۰۰ نقطه برای تبلیغات کاندیدا‌های شورای اسلامی

مدیر زیباسازی شهرداری کرمانشاه از آماده سازی بیش از ۱۰۰ نقطه برای تبلیغات کاندیدا‌های شورای اسلامی شهر کرمانشاه در انتخابات پیش رو خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، احسان احمدی نصر مدیر زیباسازی شهرداری کرمانشاه با اشاره به نزدیکی انتخابات، گفت : همه ساله در ادوار مختلف انتخابات در ایام تبلیغات کاندیدا‌ها شاهد آلودگی بصری جداره‌های شهری هستیم که هم موجب نازیبایی منظر شهری شده و هم زحمات نیرو‌های خدمات شهری را چند برابر می‌کند.

او گفت : در همین راستا چند سالی است بحث ایجاد فضا‌های انتخاباتی در سطح شهر مطرح شده تا با ایجاد این فضا‌ها هم امکان انجام تبلیغات کاندیدا‌ها در سطح شهر فراهم شده و هم منظر شهری دچار مشکل نشود.

احمدی نصر افزود: در همین راستا بیش از ۱۰۰ نقطه در سطح شهر کرمانشاه شناسایی و آماده سازی شده تا کاندیدا‌های شورای شهر و ستاد انتخاباتی آن‌ها از این نقاط برای انجام تبلیغات خود استفاده کنند.

این مسئول افزود: در همین راستا با مراجع قضایی هم هماهنگی‌های لازم صورت گرفته که با دعوت از روسای ستاد‌های تبلیغاتی تذکرات لازم به آن‌ها داده شده تا از هرگونه آلودگی بصری در سطح شهر در ایام تبلیغات کاندیدا‌ها پیشگیری شود.

مدیر زیباسازی شهرداری کرمانشاه با اشاره به گونی پیچ کردن پایه‌های مونوریل، گفت: پایه‌های مونوریل برای تبلیغات مناسب نیست، اما متاسفانه در دوره‌های گذشته شاهد نصب پوستر کاندیدا‌ها بر روی این پایه‌ها با استفاده از تفنگ هیلتی (میخ کوب بتن) بودیم که این امر موجب می‌شود ضمن ایجاد آلودگی بصری، این سازه‌ها به لحاظ ساختاری هم دچار مشکل شوند.

او افزود: زمانی که این میخ‌ها را از پایه‌های بتنی استخراج می‌کنیم نه تنها رد آن بر روی سازه باقی می‌ماند، بلکه این سوراخ زنگار گرفته و این زنگار را به میله گرد‌های داخل ستون انتقال داده و موجب آسیب سازه ستون‌ها می‌شود.

احمدی نصر گفت: در همین راستا امسال ستون‌ها را گونی پیچ کرده ایم که آسیبی به سازه‌ها وارد نشود و امکان انجام تبلیغات بر روی همین گونی‌ها فراهم باشد.

این مسئول از همه کاندیدا‌های شورای شهر و ستاد‌های تبلیغاتی آن‌ها خواست تا در ایام تبلیغات مراقب سیما و منظر شهری باشند و بدانند که اولین گام برای اینکه حسن نیت خود را در خدمت به شهر و مردم شهر نشان دهند، حفظ همین سیما و منظر شهری است.

او افزود: امسال با توجه به شیوع کرونا و نیز کاهش هزینه‌های تبلیغات توصیه می‌شود کاندیدا‌ها بیشتر از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغاتشان استفاده کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.