فرماندار خرم‌آباد تاکید کرد؛

ممنوعیت برگزاری تجمعات انتخاباتی در مکان‌های مسقف

فرماندار خرم‌آباد گفت: برگزاری هرگونه همایش، سخنرانی تبلیغاتی، تجمع انتخاباتی، و فعالیت‌های تجمعی در مکان‌های سربسته و مسقف برابر مصوبات ستاد ملی کرونا شهرستان خرم‌آباد ممنوع است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،جعفر طولابی، فرماندار خرم‌آباد در نشست نظارت بر تبلیغات انتخابات شهرستان اظهار کرد: تبلیغات شورا‌های اسلامی شهر و روستا تا بیستم خردادماه سال جاری ممنوع می‌باشد و با متخلفین برخورد خواهد شد و تیم‌های عملیاتی جهت مستند سازی جرایم و تخلفات انتخاباتی، پیگیری و برخورد با تخلفات انتخاباتی تشکیل و از طریق مراجع قضایی و امحا آثار تبلیغات غیرمجاز کاندیدا پیگیری می‌شود.

وی افزود: شرایط انتخابات در این دوره به سبب شیوع ویروس کرونا قدری متفاوت است و در فعالیت‌های تبلیغاتی بایستی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید و نظارت مستمر شود و عدم رعایت دستورالعمل‌ها و تهدید سلامت مردم، پیگرد قانونی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: هرگونه همایش، سخنرانی تبلیغاتی، تجمع انتخاباتی، و فعالیت‌های تجمعی در مکان‌های سربسته و مسقف برابر مصوبات ستاد ملی کرونا ممنوع می‌باشد.

طولابی اضافه کرد: با کاندیدا‌های شورای شهر و روستا، ستاد‌های تبلیغاتی آن‌ها و همچنین مسئولین ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌های ریاست جمهوری جلساتی توجیهی بمنظور هماهنگی لازم در روز‌های آینده برگزار خواهد شد.

وی همچنین بر پیشگیری از تخلفات انتخاباتی و ایجاد نظم و انسجام فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها و رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی تاکید شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.