سرپرست پلیس راه مازندران گفت:ممنوعیت تردد کرونایی به مناسبت تعطیلات نیمه خرداد از ظهر فردا در مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ عبادی سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به تشدید محدودیت‌های کرونایی در جاده‌های ارتباطی مازندران گفت: قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا، سفر‌های بین استانی را از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲ خرداد تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ خرداد امسال، بدون توجه به رنگ‌بندی شهر‌ها ممنوع اعلام کرده است.

او افزود: دوربین‌های هوشمند و همکاران پلیس به ویژه در مبادی ورودی و خروجی جاده‌های چالوس، سوادکوه، هراز، کیاسر استان تخلفات کرونایی را کنترل و اعمال قانون می‌کنند.

سرهنگ عبادی گفت: تردد خودرو‌های غیرمجاز در جاده‌های استان و نیز شهر‌های با وضعیت قرمز کرونایی (با اعلام ستاد مقابله با کرونا) تا یک میلیون و شهر‌های نارنجی تا ۵۰۰ هزارتومان جریمه می‌شوند.

او از رانندگان خواست قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه رعایت حق تقدم و سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از سفر‌های غیرضروری بپرهیزند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران هم ترافیک در محور کندوان مسیر جنوب به شمال محدوده وینه و در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده سه راهی چلاو را سنگین اعلام کرد.

تردد در محور سوادکوه و آزادراه تهران - شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت عادی و روان و سطح جاده‌ها نیز خشک است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
مگه از سه شنبه نبود