مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت : طرح دوچرخه های اشتراکی (بایدو) تا آخر تابستان گسترش می‌یابد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدمهدی اسدی مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد ، درباره تعداد دوچرخه‌های موجود در سامانه «بایدو» گفت : تا امروز ۲۰۰ دوچرخه در ناوگان «بایدو» در دسترس است اما به دلیل اینکه نتوانستیم تعداد دوچرخه‌ها را افزایش دهیم، ایستگاه‌های دوچرخه هم به همان نسبت افزایش پیدا نکرده و تا امروز ۴۵ ایستگاه اشتراک دوچرخه در شهر فعال شده است .


بیشتر بخوانید


او افزود: البته در حال افزایش تعداد دوچرخه‌ها هستیم و تا ۱۳ خرداد، روز جهانی دوچرخه سواری ، ۱۲۰ دوچرخه جدید به این مجموعه اضافه می‌شود. علاوه بر آن انتظار می‌رود،  تا اوایل تیرماه ۳۰۰ دوچرخه دیگر نیز به این تعداد اضافه شود .


مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد ادامه داد : از تعداد ایستگاه‌های موجود هم ۲۶ عدد به صورت شبانه روزی به شهروندان خدمات می‌دهد و بقیه ایستگاه‌ها از ساعت ۶ تا ۲۰ باز است . مشکلات  تولیدکننده‌ها  باعث شده است نتوانیم با سرعتی که می‌خواهیم سامانه را توسعه دهیم. اما  امیدواریم بتوانیم دوچرخه‌ها را ماهانه افزایش دهیم و تا انتهای تابستان تعداد آن‌ها را به هزار عدد دوچرخه برسانیم .

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.