وقوع سیل در ایالت بهار هند صحنه هایی عجیب را در تعدادی از بیمارستان ها و مراکز درمانی این ایالت رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که این روز‌ها کشور هند با نوعی از کرونای مرگبار دسته و پنجه نرم می‌کند، به تازگی بارش باران‌های موسمی و وقوع سیل در برخی از مناطق بر بحرانی‌تر شدن اوضاع این کشور دامن زده است تا جایی که بیماران کرونایی بستری در بیمارستان نیز از این رویداد اخیر در امان نبوده اند.

پس از وقوع طوفان یأس و به دنبال آن بارش باران‌های سیل آسا در این ایالت تعدادی از بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت دچار آبگرفتگی شدند. در یکی از تصاویر تکان دهنده‌ای که اخیرا منتشر شده است جاری شدن سیل در یک بیمارستان بیماران کرونایی در ایالت بهار (بیهار) را به تصویر می‌کشد. این تصاویر که از بیمارستان صدرا در شهر «کاتیهار» تهیه شده جاری شدن سیل در بخش‌های مختلف بیمارستان از جمله بخش ویژه بیماران کرونایی را نشان می‌دهد. در صحنه‌ای از این ویدئو یکی از پرسنل بیمارستان با موتورسیکلت در حال حرکت در راهرو دیده می‌شود.


بیشتر بخوانید


بیمارستان صدرا در کاتیهار تنها بیمارستان سیل زده در رخداد طوفان اخیر نبود. بنا به پستی که «پاپو یاداو»، عضو سابق پارلمان هند در توئیتر منتشر کرد بیمارستان و مرکز پزشکی «داربهانگا»، که قدیمی‌ترین بیمارستان در بهار محسوب می‌شود تحت تاثیر سیل اخیر قرار گرفت تا جایی که بیمارستان شناور روی آب لقب گرفت.

 
بیمارستان بیماران کرونایی!

بیماران کرونایی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
خدا خیرش بده